سیستم پدافند هوایی ایران در عراق

جای هیچگونه نگرانی برای زائران اربعین وجود ندارد/ سیستم پدافند هوایی ایران در عراق فعال خواهد بود

خبرگزاری سپهر- محمد جواد جمالی نوبندگانی گفت: قطعا تروریست های تکفیری در ایام اربعین حسینی در پی برهم زدن امنیت مسیر نجف تا کربلا خواهند بود اما یقین بدانند که نیروهای برقرارکننده نظم در منطقه، لحظه ای از آنها غافل نخواهند شد.

محمد جواد جمالی نوبندگانی عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری حضرت اباعبدالله (ع) و پیش بینی حضور چند میلیونی ایرانی ها در مراسم اربعین حسینی، با بیان اینکه شورایعالی امنیت ملی تصمیم گیرنده اصلی در خصوص چگونگی تامین امنیت زوار ایرانی در مراسم اربعین در کشور عراق است اظهار کرد: در این شورا مسئولان مختلف نظامی، انتظامی و دولتی تصمیم های لازم را اتخاذ خواهند کرد و جای هیچگونه نگرانی برای زائران وجود ندارد.

سیستم پدافند هوایی ایران در عراق

وی افزود: با توجه به وسعت مسیر نجف تا کربلا و با عنایت به خطر اقدامات تروریستی تکفیریها، قطعا نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران از جمله سیستم های پدافند هوایی ما نیز در عراق فعال خواهند بود و به تامین امنیت این منطقه که در آن زمان از متراکم ترین نقاط جهان است کمک می کنند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تروریستها ممکن است برای زمان های خاص، تمهیدات خاصی را تدارک دیده باشند عنوان کرد:  قطعا تروریست های تکفیری در ایام اربعین حسینی در پی برهم زدن امنیت مسیر نجف تا کربلا خواهند بود اما یقین بدانند که نیروهای برقرارکننده نظم در منطقه، لحظه ای از آنها غافل نخواهند شد.
سیستم پدافند هوایی
جمالی نوبندگانی در پایان خاطرنشان کرد: مقامات امنیتی سیاسی عراق و ایران، فریب جو آرام سال های گذشته مسیر نجف تا کربلا را نخواهند خورد و با قدرت هرچه تمام تر برای تامین امنیت زوار اربعین تلاش خواهند کرد.
منبع: